KAM Helpdesk

Hebben jullie alle werkzaamheden rondom Kwaliteit, Arbo en Milieu in eigen beheer, inclusief het ISO Managementsysteem? Dan kan het zijn dat er toch behoefte is om op regelmatige basis vragen te kunnen stellen aan externe specialisten om te sparren, kennis te verkrijgen of tips & tricks voor het optimaliseren van werkzaamheden te ontvangen.

Veel vragen blijven vaak liggen vanwege het feit dat vragen niet groot genoeg zijn om een consultant langs te laten komen of omdat het inhuren van een consultant voor kleine vraagstukken teveel administratieve ballast met zich mee brengt. Onze ervaring is dan ook dat bij veel bedrijven nog veel tijd verloren gaat in het zelfstandig uitzoeken van bepaalde vraagstukken, terwijl een consultant hier snel antwoord op kan geven. Met als gevolg dat deze tijd besteed kan worden aan het optimaliseren van processen en de organisatie.

Hiervoor heeft KAM Consultants de KAM Helpdesk opgezet. Middels de KAM Helpdesk geven wij bedrijven de mogelijkheid om de nodige vragen te stellen aan externe specialisten, zonder dat wij hiervoor direct op locatie hoeven te komen. Ideaal voor korte vragen waarbij een locatiebezoek alleen maar extra kosten met zich meebrengt.

Het is mogelijk om vooraf een strippenkaart af te nemen waarbij er voor een bepaalde periode (maand, kwartaal, half jaar of jaar) een aantal uren worden ingekocht. Zo hoeft ook niet voor iedere vraag een aparte administratieve handeling plaats te vinden via eventueel aanwezige inkoopprocessen.

Meer weten over de mogelijkheden van de KAM Helpdesk? Neem contact met ons op om alle mogelijkheden door te spreken.

GE√ŹNTERESSEERD? NEEM CONTACT OP:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.