ISO certificering
zakelijke dienstverlening
Normen en certificeringen voor zakelijke dienstverlening
Ben jij werkzaam in de zakelijke dienstverlening? Dan zijn ISO certificeringen ook een must voor jouw bedrijf. Door de vele verschillende ISO normen begrijpen we dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Op deze pagina vertellen we je meer over welke ISO normen geschikt kunnen zijn voor jouw bedrijf en waarom wij aanbevelen om je certificering te behalen voor deze normen.
Wil jij ISO gecertificeerd zijn, maar weet je niet waar te beginnen? Wij bieden ondersteuning in de implementatie én het onderhouden van jouw managementsysteem.
Geen onnodig uitgebreide documentatie
100% succcesgarantie tegen vaste prijzen
Binnen twee weken starten met het project
Brede kennis over normen en branches
Normen voor de zakelijke dienstverlening
Het implementeren van ISO normen in jouw bedrijfsvoering kan helpen bij het verbeteren van processen, klanttevredenheid, efficiëntie en algehele bedrijfsprestaties. Welke ISO normen geschikt zijn hangt grotendeels samen met specifieke behoeften van jouw bedrijf. Wij zien dat onderstaande normen het vaakst worden aangevraagd onder de zakelijke dienstverlening.
- ISO 9001. Ook in de zakelijke dienstverlening wordt ISO 9001 steeds belangrijker en speelt kwaliteit een steeds grotere rol. ISO 9001 helpt bij het opzetten van een effectief kwaliteitsmanagementsysteem. Dit helpt bij het verbeteren van processen, klanttevredenheid en het continu optimaliseren van de dienstverlening.
- ISO 27001. ISO 27001 is de internationale norm op het gebied van informatiebeveiliging. Met het frequente gebruik van privacygevoelige informatie in deze sector neemt de vraag naar ISO 27001 flink toe. Daarbij wordt ISO 27001 steeds vaker geëist bij aanbestedingen voordat een samenwerking wordt aangegaan.
- ISO 14001. Ben je werkzaam in de zakelijke dienstverlening? En ben je in het bezit van een ISO 14001 certificaat? Dan laat je zien serieus om te gaan met milieubeheer en duurzaamheid. Dit kan een concurrentievoordeel bieden ten opzichte van de concurrent.
- MVO prestatieladder. Met de MVO prestatieladder laat je zien actief bezig te zijn met het nemen van verantwoordelijkheid op het gebied van de sociale en milieu-impact. In de zakelijke dienstverlening kan dit een positieve invloed hebben op het imago van de organisatie en voor stakeholders.
- ISO 45001. Het grootste voordeel van ISO 45001 in de zakelijke dienstverlening is de verbetering van de veiligheid en gezondheid op het werk. Dit heeft invloed op het welzijn van de medewerkers, wat bijdraagt aan een sterke veiligheidscultuur.
Meer lezen over de bekendste ISO normen?
Een goed begin is het halve werk
Daar geloven wij in. Dit betekent dat wij vanuit onze kant veel aandacht besteden en tijd investeren in de beginfase. Denk hierbij aan een kennismakingsgesprek waarin we in gesprek gaan met de klant om de organisatie en opdrachtgever te leren kennen. Wie zijn ze, wat drijft hen, wat is hun manier van werken, maar ook wat is het vraagstuk en wat is de achterliggende gedachte van deze vraag. Als wij een goed, realistisch beeld hebben, gaan wij aan de slag met het opstellen van een voorstel op maat. Wanneer de klant net zo enthousiast is als wij, starten we onze samenwerking waarin we garanderen dat het doel van de klant behaald wordt.
Hoe wij kunnen helpen
Coachingtraject
Bij het opzetten van een managementsysteem sta je voor een flinke uitdaging. Hoe interpreteer je...
Lees meerIntensieve begeleiding
Je gaat aan de slag om een managementsysteem, dat voldoet aan de laatste eisen van...
Lees meerOnderhoudstrajecten
Al het harde werk heeft geresulteerd in een ISO certificaat en een goed functionerend managementsysteem....
Lees meerVolledig beheer managementsysteem
Het is zover: je managementsysteem staat. En nu? Het managementsysteem heeft onderhoud nodig. Maar jij...
Lees meerPersoonlijk advies?
Heb je vragen of wil je een vrijblijvende offerte ontvangen? Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op.