Voor wie is de KAM App?
De app is voor iedereen die actief is binnen het werkveld van Kwaliteit-, Arbo-, Milieu- en Informatiebeveiliging. Of je nou een ervaren KAM Manager bent of dat je in een andere functie het KAM management als neventaak erbij hebt gekregen. Ons doel is kennis te delen die voor iedereen direct toepasbaar is.
Ook voor bedrijven die geen klant zijn bij KAM Consultants is de KAM App gratis beschikbaar. Wij nodigen jou graag uit om via deze app met onze ambitieuze organisatie in aanraking en contact te komen.
De modules van de KAM App
De app bestaat uit een aantal modules. Onderstaand worden de modules en functionaliteiten uitgelegd.
Regelmatige updates met algemeen nieuws & ontwikkelingen in de Kwaliteit-, Arbo- en Milieumanagement en Informatiebeveiligingssector
2x per maand Tips & Tricks op het gebied van Kwaliteit-, Arbo- en Milieumanagement en Informatiebeveiliging.
Stel jouw vraag direct aan onze gratis Helpdesk. Binnen 72 uur pakken onze specialisten jouw vraagstuk op.
Naar nuttige en officiële websites met informatie over Kwaliteit-, Arbo- en Milieumanagement en Informatiebeveiliging.
Overzicht van producten en diensten van Impact Adviesgroep
Agenda met trainingen (€) en masterclasses (€) van Impact Adviesgroep
Overzicht van al onze geplande webinars, welke maandelijks worden gehouden en waarin onze specialisten hun kennis delen over specifieke onderwerpen op het gebied van managementsystemen.
Een overzicht van de belangrijkste contactgegevens binnen onze organisatie, aangevuld met een contactformulier.
Hoe werkt de KAM Helpdesk?
De KAM Helpdesk is één van de modules binnen onze app. Heb jij een vraag op het gebied van certificeringen, compliance of improvement? Of wil je iets verifiëren? Dan stuur je via de app snel en eenvoudig jouw vraag naar onze Helpdesk. Volledig gratis!
Alle vragen worden binnen 72 uur behandeld. Natuurlijk kan het zijn dat een vraag niet zo eenvoudig te beantwoorden is, of dat hier verder onderzoek voor nodig is. Op dat moment nemen onze specialisten contact met jou op om het vraagstuk te bespreken en te kijken of er behoefte is aan verdere ondersteuning. Mocht er op basis van deze behoefte verdere ondersteuning wenselijk zijn voor jouw organisatie dan volgt altijd eerst een vrijblijvend voorstel.
Mocht een vraag te ver buiten ons werkveld liggen of wij de betreffende vraag niet kunnen beantwoorden dan nemen wij alsnog contact met jou op om je verder te helpen, eventueel om je door te verwijzen binnen ons netwerk.